Job 17 van 70


Report this listing

Solliciteren



Medical management assistant - Secretariaat pediatrie


Functie

Wij heten je graag welkom!

Voor het secretariaat pediatrie in campus Rumbeke zijn we op zoek naar een gemotiveerde collega om het team te versterken. Je komt terecht in een klein team waar je nauw samenwerkt met twee collega's.

We zoeken concreet een collega die 14u per week op de dienst zal tewerkgesteld worden. Je werkt zeker op woensdag- en vrijdagnamiddag, dit telkens van 13u30 tot 18u. De overige 5 uur kunnen in overleg worden ingepland.

Wij hebben deze job voor jou

  • Op het medisch secretariaat fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor de patiënten, zowel persoonlijk als telefonisch.
  • Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal, garandeert een vlekkeloze registratie en maakt de patiënt wegwijs op de dienst.
  • Ook telefonisch kunnen patiënten steeds bij je terecht om vragen te beantwoorden of een afspraak in te plannen.
  • Je weet deze kerntaak bovendien te combineren met verschillende administratieve taken. Denk hierbij aan het verzorgen van de briefwisseling, het bijhouden van patiëntendossiers alsook het voorbereiden van de facturatie.

Wij zijn er voor jou

Meer informatie over de functie kun je verkrijgen bij Jan Meseure, diensthoofd onthaal, op het nummer 051 23 76 42.

Met overige vragen kan je terecht bij HR adviseur rekrutering en selectie Sarah Vandenbroucke op het nummer 051 23 73 58.

Ben jij onze één uit de duizend?

Solliciteer nu online! Vergeet zeker niet jouw motivatiebrief en cv bij te voegen!

De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectiegesprek. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Jouw profiel

Wij kijken uit naar jou

  • Je combineert uitgesproken sterke administratieve vaardigheden met een oprechte interesse in de medische wereld. Bij voorkeur heb je hiervoor de basis gelegd tijdens jouw studies (bijv. bachelor healthcare management of medical management assistant).
  • Je hebt graag veel omhanden en je haalt er voldoening uit wanneer je erin slaagt om een veelheid aan taken op een kwalitatieve manier af te werken en alles in goede banen te leiden.
  • Je houdt van sociale contacten, helpt graag patiënten en ondervindt geen moeite om een vriendelijke en warme uitstraling te combineren met een gezonde portie assertiviteit.
  • Je hebt een hart voor kinderen.
  • Je herkent je in de waarden die AZ Delta uitdraagt en bent een echte teamplayer.
  • De PC en gangbare office programma's heb je goed onder de knie.
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief

Aanbod

Wij zorgen voor jou

Is deze vacature op jouw lijf geschreven? Bekijk dan zeker wat we jou te bieden hebben:

  • Een uitdagende functie van 14 uur per week waarbij je aangemoedigd wordt om aan de slag te gaan met jouw talenten. Je bent er tenslotte één uit de duizend.
  • Een contract van onbepaalde duur omdat we samen met jou werk willen maken van een duurzame samenwerking.
  • Een competitief salaris dat de IFIC barema’s volgt, rekening houdende met de relevante anciënniteit die je hebt opgebouwd.
  • Een aantal aantrekkelijke (extralegale) voordelen zoals:
    • Maaltijdcheques
    • Hospitalisatieverzekering
    • Tussenkomst voor woon-werkverkeer
    • Fietsvergoeding
    • Tal van kortingen via ons voordelenplatform Benefits@work
    • Ruime en gevarieerde keuze in ons bedrijfsrestaurant waar je als medewerker aan een voordelig tarief van een heerlijke maaltijd geniet.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht